2012. november 12., hétfő

helló-helló, újra itt vagyok! :)

Idejét sem tudom már mikor írtam utoljára ide a blogra! Pedig néha-néha eszembe jutott, hogy írhatnék pár eseményről, ami történt velem, de végül mindig elmaradt a tett a késztetést követően... Hiába, ahogy mondani szokás: lustaság, fél egészség! :)

Van pedig pár bejegyzés a fejemben, amit szeretnék kiírni magamból az elkövetkezendő hónapokban. Túrákról, kirándulásokról, fotózásokról, és sok más egyébről is. Egyik-másik már jópár hónapos esemény, némelyik már egy évnél is régebbi... De ami késik, nem múlik, és sokszor azt veszem észre, hogy tök jó olyan dolgokról írni, amik már elég rég történtek, tök jó érzés visszaemlékezni, visszaidézni az eseményeket - jókat, rosszakat, vicceseket és szomorúakat egyaránt.

Persze ezek nem lesznek mind friss-ropogós újdonságok, de ezzel a bloggal sosem az volt igazán a célom, hogy nap-mint-nap írjak ide, és minden kis apróságról beszámoljak, ami történik velem. Valahogy az nem az én stílusom. Inkább csak fotókat szerettem volna ide feltölteni. És egy jó (vagy elfogadható) fotó az egy hónap vagy egy év múlva is egy jó (vagy elfogadható) fotó lesz. Max. nem lesz épp aktuális (mint mondjuk a Facebookra feltöltött sok "igen aktuális" kép). Hát ez van. Ez már csak egy ilyen blog :)

Pár napon belül remélem sikerül is elkészülnöm az első bejegyzéssel, ami nem egy túráról vagy kirándulásról, hanem az azt követő munkafolyamatról fog szólni. Miként lesz a kattintásból fotó, amit nyomtatni lehet, "feltenni az internetbe", megosztani másokkal. Igen meglepődtem, hogy az elmúlt időben teljesen ismeretlen emberek írtak nekem, hogy olvasták a blogomat, és sok írást igen hasznosnak találtak, és igen sokat tanultak belőlük. Jó érzés volt ezeket a visszajelzéseket olvasni, köszönöm Nektek! Ezért is döntöttem amellett, hogy a következő bejegyzésben megpróbálom leírni a munkafolyamatot, ahogy én átdolgozom a képeimet. Remélem az is hasznos lesz majd néhányotoknak, lehet tudok majd pár tippet, ötletet adni, amivel gyorsabban és egyszerűbben végezhettek e feladattal.

UPDATE: végül egy nagy levegővétellel ma délután/este meg is írtam a sorozat első részét, amit itt olvashattok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

... kommentet ide kérek szépen :) ...