2013. július 14., vasárnap

"Leave The World Behind You..."

Biztos sokan láttátok a TV-ben az új Volvo reklámját. (még én is láttam, pedig én aztán tényleg csak nagyon ritkán nézek TV-t :D ) Jó kis reklám - főleg, hogy utána napokig a fejemben járt, na nem az autó, hanem a zenéje. "Leave the world behind you..." - dúdolgattam magamban. Pénteken este mondom rákeresek már a zinternetben...

Lenyűgöző ez a szám! Teljesen megihletett! :D Épp pénteken nézegettem pár régi videofelvételt, amiket 2010 májusától kezdődően készítettem az 5D Mark II-vel, és amiket aztán sehol nem használtam fel. Na mondom itt a nagyszerű alkalom, úgyis épp alkothatnékom volt :)) Előkaptam hát a Premiere-t és nekiláttam. Találtam felvételeket még a csehországi időkből, 2010-ből, mikor még Brünnben laktunk (az esős jelenetek mind a brnói konyhánk ablakából készültek :) ), Váradról a őszi Vár-kertről, na és persze a kedves jó Bihari-hegyeinkből :) A Ló-havasi sátrazás során készült a legtöbb, de vannak Pádison a galbinai zuhatagokról, a lovas felvételek pedig a Nagy Bihar alatt készültek, egy álmos forró nyári reggelen!

Szombat délelőtt aztán két-három óra alatt sikerült is összevágni, ilyen hamar még szerintem semmivel nem készültem el! :D


csak HD-ban nézzétek :)
Leave The World Behind You from Kőmíves Zoltán on Vimeo.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a színek, van valami effekt rajta, vagy ennyire jol vesz a Canon? Gratula.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :)
      Szinte semmi effekt nincs rajta, épp pár résznél (lovak pl.) van rá húzva egy kis szaturáció, mert az neutral presettel volt felvéve, és eléggé matt volt. Van aki az utólagos színkorrekcióra esküszik, de igazából a felvételkor is el lehet egész jól találni a színeket, hisz az LCD-nél hátul látszik pontosan a végeredmény. Szóval igen, ilyen jól vesz fel a Canon :)
      Üdv,
      Zoli.

      Törlés

... kommentet ide kérek szépen :) ...